سو ء تفاهم

دوستان خوبم با سلام
مثل اینکه برای شما سو ء تفاهم پیش اومده منظور من از محمد دوست خودم نه هیچکس . هیچکس برای من یک همکار خوبه و مثل برادرم می‌مونه و خدا شاهده من خیلی تلاش کردم که با نفس آشتی کنه اما خوب انگار قسمت نبود
در هر صورت موفق و پیروز باشید .
نظرات 4 + ارسال نظر
غریبه چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 09:41 ب.ظ

باز هم سلام
میبینم که باز غریبه گند زد . ببخشید دیگه . من هنوز تو فک موضوع محمد گیر کردم برای همین آنتنم یه نموره بد گرا داد .
به نظر من محمد وقتی داشت لینک شما رو تو وبش میذاشت باید میگفت به استثناء غریبه ! این اشتباه رو کرد و متاسفانه پای من به اینجا باز شد .
امیدوارم که از دست من ناراحت نشده باشید .
راستی برای کامنت من کافی بود که موضوع رو تو پاسخ برام توضیح میدادید . آخه این طوری خیلی تابلو شدم !!!
در کل باز هم از شما معذرت میخوام . راستش یه بار هم بخاطر این تصمیم گیری های سریعم با نفس بحثم شد و من رو متهم به طرفداری نا حق از محمد کرد .
انشاء ا... خدا به حق این ماه مبارک یه عقلی به غریبه بده و یه پولی به شما !
بخشیدید که . نه ؟!
یا حق

غریبه عزیز
دوست خوبم من به هیچ وجه از شما ناراحت نشدم فقط گفتم شاید بقیه هم یه همچین فکری بکنند ببخشید که برای همه نوشتم و پاسخ شما رو ندادم دوستدا رشما
سولماز

هیچکس پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 12:07 ق.ظ http://hichkas-ptl.blogsky.com

سلام سلام.
خوش میگذره؟ بلاگ نویسی حال میده؟ ایشالله که موفق باشی آبجی.
پیروز باشی.

مهناز جمعه 1 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:12 ب.ظ http://mmahnazz.blogspot.com

من اونقدر باهوشم که هیچ وقت سو ء تفاهم برام پیش نمیاد!
D:

نخل تنهای جنوب پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:32 ق.ظ http://neihamboon.blogsky.com

سلام
هیچکس یه دوست خوبه
مطمئن باش
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد