مهدی موعود

 

سلام دوستهای گلم

نیمه شعبان بر همگان مبارک

امیدوارم که همگی از بندگان عزیز اون حضرت باشید


به امید ظهورش

خداوند



خداوند انتقام نیست ‌‌‌‌، عشق است

تنها شیوه ی او برای مجازات این است که شخصی را که مانع یک کردار عاشقانه می شود وادار
می کند که ان را ادامه دهد .
 
                                                            پائولو ( پتروس ) 

تو


دل به تو دادم                           

                           گفتی مگر دلداده ای


عشقم را نثارت کردم 

                         
                            گفتی مگر پروانه ای


قلبم را تقدیمت کردم 

                          
                           گفتی مگر شیدا شدی


جانم را فدایت کردم 

               
                              گفتی مگر دیوانه ای


آره دیوانه ام دیوانگی کار من است
 

                                         دیوانه و شیدای تو اما می دونم غلط است

شعر از خودم