باورم نمیشه

 

عسلی من چی شده

دیگه دوستم نداری

دیگه نمی خوای جوابمو بدی باشه

اما مردونه این که راهش نیست

تو فکر نکردی ناناسی بدون تو چی کار می کنه

فکر نکردی دیگه شبا با فکر کی بخوابه

خیلی بی معرفتی

می سپرمت به خدامون خودش مواظبته

دوست دارم

 

گناه

 

نرو وایستا  من خیلی پشیمونم                                                                                                                                                                                          

شفای من دست تو  من بنده ی تو هستم و تو حکمفرمای من

گناهکارم تقصیر کارم هزار بار تکرار نکن

چه خاطرات خوبی از عشقمون داریم دور نریزشون

تمام گناهام و بذار به پای جوونی و بچگیم

تو چه چیزهایی رو بخشیدی این دفعه رو هم ببخش

دارم باقی عمرمو هدر می دم

هیچ جزایی برای گناه من کافی نیست

کاشکه بدون فکر اینقدر تو رو ناراحت نمی کردم

پشیمونم از گناهایی که انجام دادم

 

دوستهای گلم

این یک ترانه است که من خیلی دوست دارم از سردار  که برای شما ترجمه اش و نوشتن

دوستدار شما

سولماز

سال نو

 

سلام دوستهای گلم

بازم برگی از دفتر زمان ورق خورد و زمستان رفت و بهار سر سبز آمد

امیدوارم تمام فصلهای زندگیتان بهاری باشه

و سالی پر بار و پر برکت رو پیش رو داشته باشید

سال نو مبارک