سئوال

 

سلام دوستهای گلم

می خوام یه سئوال ازتون بپرسم

به نظر شما دوست داشتن بدتره یا عادت کردن ؟

یعنی شما اگه یکی رو دوست داشته باشین براتون سخته که ترکش کنین یا اگه بهش عادت کرده باشین ؟

فکر نکنید من یه وقت می خوام عشقم و ترک کنم ها نه من واسه یه نفر دیگه پرسیدم با جواباتون کمکش کنید .

من عشقم و دوست دارم و تا هر وقتی که اون بخواد پا به پاش می رم

برای من و اون دعا کنید

موفق باشید

دلم

 

دلم گرفته به اندازه تمام دریاها

                  دلم گرفته به اندازه وسعت دشتها

دلم گرفته به اندازه تمام چشمها

                   دلم گرفته به اندازه تمام زلال اشکها

دلم گرفته به اندازه تمام نا تمام ها

                 دلم گرفته به اندازه تمام ناگفته ها

دلم گرفته به اندازه تمام چرا ها

                دلم گرفته به اندازه تمام دل شکسته ها

بفریادم برس ای هم صدا

                   فردا دیر است

 

دوستدار همگی شما

ببخشید فی البداهه بود

یهو دلم خواست این و بنویسم

موفق باشید

خطا

 

خطای من شاید این بوده که عشق و یک بازیچه فرض کردم

تو عشق مثل یک آدمی که سرگردونه نمی تونم باشم

اگه امروز ازم بپرسی که عشق چیه ؟

تنها مفهومی که از عشق می تونم بگم

گریه های شبانه است