همیشه چقدر زود دیر میشه

نمی دونم چرا همیشه همه چیز زود تموم میشه همه خوشی ها نا پایدار عزیزترین دوستات و خیلی زود از دست میدی بعد تنهای تنها میشی تنها و بی کس هیچ کس نیست که بتونی باهاش درد دل کنی  

خدایا چقدر تنهام  

چقدر دلم برای خونه تنهاییام تنگ شده بود من برگشتم

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:07 ب.ظ

رسما خدا شفات بده...

یه دوست یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:52 ب.ظ

احساس اینکه تنهایی تو اعماق وجودت حتی وقتی دور و برت شلوغه میدونی یه حسی بهت میده که انگار دوست نداری تموم بشه خیلی داری زجر می کشی اما یه شیرینی خیلی تلخی داره انگار دست و پاتو بستن نمی خوای تموم بشه ! خدا چه کار می کنه با تو !!‌از زمین باید برسی به آسمون به خودت به وجودت اون موقع هست که دوست داری تنها باشی و از تنهاییت لذت ببری !!! دنبال محبت خیالی آرومت کنه !!! بین زمینو آسمون گیر کردی یا برو پایین تا اوج بگیری یا بین همون زمین و آسمون باید بمونی !نه شایدم اینطوری نباشه اما حرف اینه که اگر پیداش کنی دیگه مجنون میشی !! جنون تلخه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نمیدونم من نرسیدم بهش اگه رسیدی یا دوست داشتی برسی تعریف کن !! میگه که شما یه نقطه بودید بعد شدید یه نطفه بدبو بعد من دمیدم به روحت الان از خودتون بهتون نزدیکتریم !!‌وای خدا تو داری با ما چیکار میکنی !۱ اه چرا من گنگم چرا نمی فهمم !!! دعا میکنم تو همین حس و حال بمونی !!

Mohsen دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:13 ق.ظ http://misspoem.persianblog.ir

;)

سارا دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ب.ظ

سلام
من از سایت جنزده میام شما به جن علاقه داری؟

زریر یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ب.ظ http://saansiz.blogsky.com

همه تنهاییم.

باقر صادقی چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:06 ق.ظ http://www.sadeghikarmozdi.blogfa.com

سلام.به وبلاگم بیاید. اشعارم را بخوانید و نظر بدید.اگر مایل بودید میتوانید موضوعی را بگید تا شعرش را بگم.

+ چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:19 ب.ظ

این پیام به دست من رسید.نمیخوام توی اینجور مسائل اجبار وجود داشته باشه.چون مردم رو بیشتر از عدم انجامش میترسونه.اما هرکس خواست اقدام کنه به خواسته این فرد نظرکرده.
"تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20روز دیگه معجزش رو میبینی

بغض خاموش دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 07:44 ب.ظ http://boghzebaran.blogfa.com

سلام شما همون سولمازی هستی که ۱۹ ابان تولدشه ؟
من یه دوست وبلاگیه خیلی قدیمی هستم فک کنم سال ۸۳ یا ۸۴
یدفه یادت افتادم . البته اگه همون باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد