چشمانت ...

 

یه روزی دو تا چشمات و دیدم

اولین کسی بودی که تو یه نگاه پسندیدم

تو چشمات یه حسی بود

تو هم اولین چیزی که تو چشمام دیدی محبت بود یادته

به خودم گفتم این چشما همونیه که همیشه دنبالش بودی

نگاهت دروغ گفت ؟

راستی مگه نگاهها هم  دروغ بلدن ؟

من فکر می کردم فقط زبون که دروغ گفتن براش آسونه

 

چه دنیایی !!!!!

 

 

 

فاصله ها ...

 

 

وعشق............ صدای فاصله هاست!!! صدای فاصله هایی که غرق ابهامند.

 

اما اگر این فاصله ها بخواهند تورا ازمن بگیرند،فصلی خواهم شد از جنس باران!!!

 

وخواهم بارید!!!

 

آنقدر که فاصله ها ازعبور اشک های من پرشود

 

نگاه تو ...

 

سهم من از شب شاید همان ستاره ای باشد که همیشه پنهان است همیشه همیشه همیشه و یا به قول قاصدکها ستاره ی من همان است که پیدا نیست .

 

پیدا نیست یا پنهان چه فرقی می کند ، درد این است که نیست که نخواست باشد

 

 

من از طرز نگاه تو سکوت مبهمی دارم نگاهت را مگیر از من که با آن عالمی دارم

 

اگر دورم ز دیدارت دلیل بی وفایی نیست وفا آن است که پنهانی نامت زیر لب دارم