kiss

 

kiss is the key of love

love is the lock of marriage

marriage is a box of children

children are problemer of world

so howmany problem a kiss can created for us

لذتی که در فراق هست در وصال نیست چون در فراق شوق وصال هست اما در وصال بیم فراق

خدا هیچ وقت عاشقا رو از هم جدا نکنه

دوستون دارم

خدا

 

وقتی چشم امیدتان به خدا باشد

هیچ چیز آنقدر عجیب نیست که راست نباشد

هیچ چیز آنقدر عجیب نیست که پیش نیاید

و هیچ چیز آنقدر عجیب نیست که دیر نپاید

 

فرا رسیدن محرم رو به شما عزیزان تسلیت می گم

موفق باشید

خوشبختی

 

 

تو زندگیت دنبال چی هستی

به چه چیزی بیشتر فکر می کنی

خوشبختی ـ سعادت ـ پول ـ عشق ـ

به چی بیشتر فکر میکنی

زندگی ـ مرگ

ما هممون از هر قشر و هر طبقه آرزومون اینه که یه روزی به یه جای بالایی توی زندگیمون برسیم

بعضی وقتا دلم می خواد جای اون دختر ۱۷ ساله ای باشم که همه فکر و ذکرش اینه که یه روزی عاشق بشه  بعد با عشقش ازدواج کنه و

بعد هم بچه دار بشه و .....

اما بعضی وقتا دلم می خواد جای اون خانم دکتره باشم که الان فوق تخصص گرفته و هنوز ازدواج نکرده و داره واسه خودش زندگی می کنه

بعضی روزها هم دلم می خواد انقدر پول داشته باشم که فقط تفریح کنم و بی خیال دنیا باشم

شما دوست دارید جای کدوم اینا باشید ؟

دوستون دارم