ترس



می گی بارون و دوست دارم ولی وقتی بارون می‌یاد چتر می‌گیری بالای سرت

می گی گلها رو دوست داری ولی به راحتی از شاخه جداشون می‌کنی

می ‌گی برف و دوست داری ولی طاقت یه گوله برف و نداری

می گی پرنده ها رو دوست داری ولی می اندازیشون تو قفس

انتظار داری نترسم وقتی می گی عاشقی ؟؟؟؟!!!!!

عمر دوروزه

سلام دوستان خوبم

امیدوارم که حالتون خوب باشه و لباتون خندون باشه عمر دروزه ارزش غصه نداره باخته کسی
 
که غم روی غم می‌ذاره .

زندگی زیباست زندگی آتشگهی دیرینه پا برجاست

گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

ور نه خاموش است و این خاموشی گناه ماست

موفق باشید

جدایی

کاش که عشق دیروز هنوز میون ما بود واسه من توی قلبت هنوز یه ذره جا می‌خوای تنهام

بذاری با این دل دیوونه می‌گی سیری از من با صد هزار بهونه

من دوست دارم عاشقتم اینجوری آزارم نده جواب رد به این قلب گرفتارم نده

نگو تمومه عمر آشنایی نگو رسیده لحظه‌ی جدایی قسم به اون خدایی که می‌پرستی         

 دار و ندار این زن فقط تو هستی

دوستدار شما

سولماز