عیدتان مبارک


سلام به دوستهای گلم

سال ۱۳۸۳ هم به پایان رسید خوب یا بد گذشت و یک سال نیز از صفحات دفتر عمر ما ورق

خورد  امیدوارم که سال ۱۳۸۴ سالی پر بار همراه با سلامتی و تندرستی و پر از خوشی و

خوشحالی و خوبی برای شما خوبان باشد


سال نو مبارک

فریاد

نمی دانم چرا چندیست بی وقفه

دلم در بارگاه سینه می لرزد

چه حالی در میان چشم من پیداست

که پیش روی من آیینه می لرزد

نمی دانم چرا چندیست دستانم

پر از اندوه و حسرتهای پنهانیست

به شبها خواب بر چشمم نمی بارد

و تا صبح از شرار غصه می سوزد

نگاه اشک ریز و غرق رازم را

به چشم ساکت دیوار می دوزم

مرا ای کوچه های سرد دریابید

منم خاکستری در پیشگاه باد

منم افسانه ای از ذهنها رفته

منم ته مانده خاموش یک فریاد

دوستهای خوبم این شعر رو از کتاب در امتداد سکوت براتون انتخاب کردم

موفق باشید

راستی غریبه عزیز دلم برات خیلی تنگ شده اگه اومدی خبرم کن

زندگی


زندگی یعنی غم

                          زندگی یعنی چشمهای بارانی

                                                             زندگی عطر گل یاس سفید

                                                                                  زندگی عین نسیم

زندگی عین سکوت 

                     زندگی اوج صداقت .باور  
                                          
                                       زندگی یعنی عشق 

                                                           عشق را باور کن 
                                                                              
                                                                                                                        زندگی را دریاب 

                                    زندگی یعنی ایمان 

                                                          زندگی یعنی باور مرگ          

سولماز