تغییر

 

همیشه همونجوری باش که همیشه بودی

چون اون کسی که منتظرشی تو رو همونجوری که هستی دوست داره

به خاطر کسی عوض شدن

به خود دروغ گفتنه

 

 

گفت ...

 

گفت دوست دارم اما نگفت : شاید یه روزی دیگه دوست نداشته باشم

گفت می خوام تو بشی مال من اما  نگفت : ممکنه بخوام مالم و دور بندازم

گفت می خوام هر دو مون از اینجا بریم اما نگفت : شاید من و جا بذاره

گفت تا پایان گور از انتخابم پشیمون نمی شم اما نگفت :‌ گورش و هر وقت دلش بخواد می کنه

گفت عاشقتم به هر قیمتی که شده به دستت می یارممممممممم اما این بار گفت  : اشتباه کردم

به گفتش فکر کردم ، اما هیچ وقت به نگفته هاش فکر نکردم

 

ای دوست وقتی هستم نمی دانی کیستم

                                                         وقتی دانی کیستم دیگر نیستم

 

  

گناه

 

 

 

گناه تنها کردار زشت نیست

                                                           گناه می تونه ذهن هوس آلود باشه

سلام دوستهای گلم

این آدرسی که می ذارم وب داداش عزیزم محمد  دوستهای عزیزم حتما بهش سر بزنید حرف گفتنی زیاد داره تنهاش نذارین اگه من و دوست دارید بهش سر بزنید

محمد گلم یه روزی این تو بودی که من و به همه معرف یکردی امیدوارم که به اون روزات برگردی www.croommkez.tk