سلام

سلام به دوستهای خوبم
من سولماز هستم  ۲۲سالمه از تهران
می خوام براتون خاطراتم و تعریف کنم  خاطرات دوستی با محمد که برام خیلی عزیزه هر چند کم کم دارم فراموشش می کنم ولی شاید براتون جالب باشه
این بلاگ اولین کاره منه و ا زهیچکس عزیزم تشکر می کنم که به من خیلی کمک کرد تا بتونم یه بلاگ داشته باشم
این هیچکس یکی از دوستها و همکارهای خوبمه در هر صورت ازش ممنونم

نظرات 4 + ارسال نظر
هیچکس سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 01:47 ق.ظ http://hichkas-ptl.blogsky.com

ســــــــــــــــــــــــلام!
خیلی خیلی خوش اومدی آبجی. ایشالله که همیشه موفق باشی.
پیروز باشی.

غریبه سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 02:23 ق.ظ

با عرض سلام و ادب
من امین هستم ۲۰ ساله از مشهد .
یه جورایی هم پسرعموی محمد میشم . البته رابطه ی فامیلی یه ما هم مثل آبجی بودن شماست . برای همین زیاد جدی نگیرید !
حسب الامر رئیس خودم آمدم که سلام و تبریکی عرض کنم .
امیدوارم که در امر وب نویسی موفق باشید .
ایام بکام .
یا حق

بابت همه چیز ازت ممنونم هیچکس عزیز برادر مهربونم

عبدالکریم لاریجانی سرو گل سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 02:46 ق.ظ

سلام شاباجی خانوم !
التفات کردی محبت فرمودی قدم روی چشم . مارا سرفراز کنید و از درد دل هاتان بنویسید . ما هم سنگ صبور شما میشیم و دل به فرمایشات شما می بندیم . روزگارتون گل و سنبل و بلبل باد .
ما هم چاکر و مخلص و عبد و عبیدیم .

ممنونم از لطف شما امیدوارم شما هم در تمامی مراحل زندگی موفق باشید

آرتا سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 09:01 ق.ظ http://darkness.blogsky.com

سلام
به جمع وبلاگی ها خوش اومدی
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد